logo favorites 0
דברו איתנו
רקע כותרת הבלוג
כך תשיגו עיצוב חתונה אישי בלי לקרוע את הכיס

כך תשיגו עיצוב חתונה אישי בלי לקרוע את הכיס

share-icon wp-icon wp-icon share-icon

מדמיינים את הרגע המושלם הזה שבו תיכנסו לאולם האירועים שעוצב במיוחד בשבילכם? בשביל זה תצטרכו קצת להשקיע. אבל החדשות הטובות הן – אין צורך לקרוע בשביל זה את הכיס. הנה כל הדרכים לעיצוב חתונה אישי שיאפשר לכם בכל זאת לעמוד במסגרת התקציב.

מגדירים גבולות

חתונה היא אירוע מכונן, אולי אחד החשובים ביותר בחיים שלכם. לכן, השאיפה שהכל יהיה מושלם הוא טבעי ומובן. אנחנו רוצים שהתחלת החיים המשותפים תהיה בדיוק כמו שדמיינו – יפה, אלגנטית ומלאה פרחים ואורות רומנטיים. אך אל תשכחו שאחרי יום החתונה מגיע הדבר האמיתי, התחלת החיים שלכם כזוג ומשפחה חדשה. אז למרות שקל מאוד להתלהב ולהיסחף, כדאי לוודא שאתם עומדים במסגרת התקציב.

על מנת לבחור עיצוב חתונה בהתאם גבולות התקציב שלכם ולוודא שאתם יכולים לעמוד בהוצאות החתונה, הנה כמה צעדים פשוטים:

 

מקבלים השראה

בשורה התחתונה, מה שבאמת חשוב זה שתבחרו בעיצוב שמביא לידי ביטוי את האופי הייחודי שלכם. שהאורחים שנכנסים לאולם האירועים ומביטים סביב ידעו שהם הגיעו לחתונה של הזוג האהוב שהם מכירים. לא תמיד קל לדעת מאיפה להתחיל, ולכן בשלב הראשון, עוד לפני שנכנסים לפרטים הקטנים ובוחרים עיצוב חופה או שולחנות ספציפי, ייתכן שיעזור לכם להכין מעין לוח השראה. הנה כמה הצעות:

שלי מהבית

כשאתם נכנסים לתחום עיצוב החתונה, די מהר תגלו שיש אמת אוניברסלית שנכונה תמיד: הכל, אבל הכל עולה כסף. עלי הכותרת שמובילים לחופה, הווילונות של החופה, המפיות שעל השולחנות… הבנתם את הרעיון. איך במציאות הזאת בכל זאת מצליחים לשמור על מסגרת התקציב? הפתרון פשוט יחסית – מה שאפשר, רוכשים לבד או מביאים מהבית. אם למשל רציתם שבכל שולחן יהיה עציץ קטן של צמחי תבלין, אפשר לנסות לרכוש אותם בעלות זולה יותר ישירות מן המשתלה הרגילה שלכם. גם את עמדת קבלת הפנים אתם יכולים לעצב לבד בבית, ואם יש לכם נרות או פריטי עיצוב אחרים שיכולים לתרום לאווירה – אל תתביישו להביא אותם אתכם ליום הגדול. רק עצה קטנה שתעזור לכם בזמן אמת, אם אתם מתכננים להביא אתכם פריטים שונים מהבית רצוי לוודא שיהיה בן משפחה או חבר קרוב שיטפל בנושא ביום עצמו, וידאג לאסוף חזרה אחר כך את מה שצריך. אחרי הכל – אתם תהיו קצת עסוקים ביום הזה.

קצת עזרה מחברים

בשביל מה יש חברים טובים? סביר להניח שאתם מכירים זוגות אחרים שכבר עברו את אותו המסלול ויכולים לסייע לכם בכל מה שקשור לעיצוב החתונה. לדוגמה, אם הייתם בחתונה שמאוד אהבתם את העיצוב שלה, אפשר להתייעץ עם החברים ולשאול מי סייע להם בתהליך. ייתכן כי אם תגיעו למעצבים דרך החברים הקרובים תזכו לקבל הטבות או הנחות שונות. חברים שכבר התחתנו יוכלו גם לספר לכם מה באמת שימח אותם בחתונה, באיזה פריט עיצוב הם מצטערים שהם השקיעו, ובמה היו שמחים להשקיע יותר. ואם יש לכם מזל, אולי יש חברים שיכולים גם לעזור בעיצוב עצמו; אולי אתם מכירים מעצבת גרפית מוכשרת שיכולה ליצור לכם הזמנת חתונה ייחודית, ואולי לחברים שלכם נשארו פריטי עיצוב מהחתונה שהם לא צריכים וישמחו להעביר הלאה.

 

עיצוב אולמות אירועים זה לא הכל

לסיום, חשוב לנו להזכיר פרט קטנטן שקל לשכוח. האורחים בחתונה באו לשמוח אתכם. לכן, עד כמה שזה נעים להיכנס לאולם אירועים מושקע מאוד מה שבאמת חשוב זה האווירה והאנשים שחוגגים אתכם. לכן, את עיקר התקציב מומלץ מאוד להשקיע בדברים שאתם והאורחים תזכרו גם בשנים הבאות – אולם האירועים, המוזיקה והאוכל למשל. עיצוב האולם צריך כמובן להיות מזמין ונעים אבל מי שנמצא במרכז זה אתם. אז תבחרו אולם אירועים שאתם אוהבים, הגדירו את מסגרת התקציב שלכם והשתמשו בעיצוב כדי להביא לידי ביטוי את הזוגיות הייחודית שלכם.

תגיות:
#אולמות אירועים
לתאום פגישה התקשרו 050-5678178 | או השאירו פרטים