דף הבית / אודותינו

אודותינו

easywed – אז איך זה עובד?

זה עובד פשוט, כל כך פשוט, שלמרות שאנחנו מאוהבים במה שאנחנו עושים, מספיקות לנו 260 מילים כדי להסביר את עצמנו.

את החלק החשוב ביותר בארגון החתונה שלכם אתם עושים בעצמכם, בבית על הספה: מחליטים איך תיראה החתונה שלכם – מזנון או הגשה? חתונה קלאסית, חתונה פרועה או חתונת טבע בסגנון שאנטי? עם קומץ מוזמנים נבחר או עם כל השבט המורחב? בקיץ או בחורף? אחרי שהתבשלתם אתם מגיעים אלינו.

שלב ראשון – פגישה ראשונה ביניכם לבינינו. השאלה הראשונה שנשאל אתכם תהיה, כמה סוכר? אחר כך נשב איתכם על כוס קפה, נשמע מה אתם רוצים ועל מה אתם חולמים, ויחד אתכם נתכוונן אל החתונה שהכי מתאימה לכם. מהפגישה תצאו עם רשימה מצומצמת של מקומות לבדיקה (גן, אולם, מועדון – אתם תחליטו). את מועדי הפגישות עם המקומות נקבע כבר במהלך הפגישה, כי תכל'סיות היא מהאסטרטגיות הכי חשובות אצלנו.

שלב שני – איתור המקום. אתם יוצאים לסיבוב בין המקומות שעליהם המלצנו לכם ובוחרים את המתאים ביותר.

שלב שלישי – פגישה שנייה, ירידה לפרטים. הגן והקייטרינג שבחרתם הם הבסיס לאירוע. עכשיו אפשר לרדת לפרטים, לעבור על חוזים, לסגור תאריך, ולא פחות חשוב – להעריך כמה החתונה עומדת לעלות.

שלב רביעי – פגישת הפקה. זהו. עכשיו החתונה קורמת עור וגידים. בפגישת ההפקה אתם בוחרים מעצב שיער, מאפרת, צלם, תקליטן ומעצב גרפי להזמנות מתוך הרשימה העשירה של נותני השירות המשובחים שלנו. אנחנו נבנה איתכם לוח זמנים ליום החתונה, נעזור לכם לבחור נותני שירותים נוספים (מעצבי שמלות, טבעות, רב, להקה, מגנטים ועוד) ובאופן כללי נהיה שם בשבילכם, לייעץ, לענות על שאלות ולהחזיק לכם את היד מתי שרק תרצו.