logo favorites 0
דברו איתנו
רקע כותרת הבלוג
מה חשבו המעצבים על שמלת הכלה של מייגן מרקל?

מה חשבו המעצבים על שמלת הכלה של מייגן מרקל?

share-icon wp-icon wp-icon share-icon

האם השמלה של מייגן מרקל הייתה פיהוק או אמירה, האם בקיץ הבא תלבשו לבן עם מחשוף סירה ומה השוס האופנתי האמיתי שהפתיע בחתונה המלכותית? ביקורת האופנה של מעצבי שמלות הכלה הישראליים 

ביום שבת האחרון העולם כולו עצר נשימה בציפייה לשמלת הכלה של מייגן מרקל, השחקנית האמריקאית הגרושה והחצי-שחורה בה בחר הנסיך הארי לאישה. אבל למרות, ואולי בגלל, אופיה החתרני של החתונה – נדמה היה שהשמלה היא הדבר הכי מאופק בה.

בניגוד לכל ההימורים על שמלת כלה נפוחה, מעוטרת אבנים ותחרות, בחרה מרקל דווקא בשמלה לבנה קלאסית וסגורה בעלת מחשוף סירה צנוע, ויש שיגידו – אף שמרני מדי. בשעה שברחבי העולם קוטלים המבקרים את השמלה, המעצבים הישראלים חלוקים בדעותיהם לגבי הלוק הקלאסי המפתיע שנבחר.

A post shared by Prince Harry and Meghan Markle (@royalmeghanharry) on

"שמלות חלקות זה הדבר הבא", מצהיר רן צוריאל. לדעתו, מדובר בבחירה המושלמת עבור מרקל, בסגנון שרק העצים אותה. מה שכן, הוא מודה שאם הדבר היה תלוי בו היה מכניס אלמנט של פתיחות וסקסיות, כנראה בעזרת מחשוף עמוק בגב.

גם מילי דהן ממש אהבה את הלוק, אבל לא חושבת שהייתה בעיית פתיחות, להיפך.
לא רק שהשמלה של מייגן הייתה לדעתה עדכנית יותר מזו של קייט, אלא גם הרבה יותר סקסית. "הבד המחויט ומחשוף הסירה ישבו יפה ובמדויק על הגוף. במקום מחוך עם תחרה, הגזרה נראתה נוחה בהרבה, נקייה ונעימה יותר לעין". לפי דהן, מרקל הוכיחה שמחשוף הסירה לגמרי חוזר ואיתו המראה הקלאסי, עם כמה שפחות אלמנטים על שמלות הכלה.

A post shared by The Wedding Palace Barnsley (@the_wedding_palace) on

לעומתם, יניב פרסי וטלי דניאל (טלי ומריאנה) חושבים שעם כל הכבוד לטרנד מחשוף הסירה שבא והולך כל כמה שנים, השמלה נראתה כבדה. "המראה קצת שעמם אותי באופן אישי", מודה דניאל. "הייתי מצפה ליותר תחרות ופחות מינימליזם". לדעת פרסי, אמנם בית המלוכה וקוד הלבוש כנראה גרמו למרקל לוותר על הפנטזיה ולמרות שההינומה והכתר הוסיפו קצת נפח, בהחלט אפשר היה לבחור בלוק קצת נועז וזוהר יותר.

A post shared by easywed (@easywed) on

לדעת ירון ברכה בצלאל הבשורה האופנתית היחידה הייתה הוורסטיליות של המעצבת הבריטית קלייר וויט קלר, שעומדת כיום בראש מותג העל הצרפתי 'ז'יבנשי'.

מרקל היא לא הסלב הראשונה עבורה עיצבה וויט קלר שמלת כלה. גם בר רפאלי שלנו התגאתה לספר שעמדה מתחת לחופה עם עיצובה פרי ידיה, רק שבמקרה שלה, היה מדובר בשמלה בוהמיינת מלאת שיפונים ורקמות.

"מעצבת העל מאוד הפתיעה" מסכים פרסי. "בניגוד ללוק הקליל של בר, הפעם היא עיצבה שמלה מאוד מלכותית ונקייה, שנעזרה בהשראה מעיצובו של אובר ז'יבנשי לאודרי הפבורן בשנת '64". לפי ברכה בצלאל, אמנם שמלת הכלה של מרקל לא השאירה לסתות שמוטות, אבל היא ללא ספק מוכיחה שמעצבת העל קשובה ויודעת להתאים את עצמה לחלוטין ללקוחותיה השונות.

I was so excited today to see that Megan took my advice (not really..) & asked @clarewaightkeller to design her wedding dress-as did I ! So proud of you Clare! I was even more excited about this couple who is a living proof that LOVE conquers all! It’s the strongest, most basic feeling that can bring people together, break boundaries and make history. Congratulations to the new couple, may you live happily ever after 💕👑

A post shared by Bar Refaeli (@barrefaeli) on

A post shared by Bar Refaeli (@barrefaeli) on

השמלה השנייה של מרקל, בעיצובה של המעצבת הבריטית סטלה מקרתני, כנראה הצילה את היום ואפילו גרמה כמעט לתמימות דעים בקרב מעצבי שמלות הכלה הישראליים, שהסכימו שמדובר בעיצוב קליל, אלגנטי, סקסי ומחמיא יותר.

#meghanmarkle #royalwedding #wedding #dress #gown #weddingdress #white #pretty #royals #couple #love #prince #princeharry

A post shared by fashionblogxoxo (@fashion_rosexoxo) on

לתאום פגישה התקשרו 050-5678178 | או השאירו פרטים

    מארגנים חתונה? חייגו 0505678178

     

    איזיווד

    הזוגות של איזיווד חוסכים זמן, כסף ונהנים כל הדרך לחתונה. רוצים לדעת איך? צרו איתנו קשר ובואו לפגישה ללא עלות או התחייבות.

      מארגנים חתונה? חייגו 0505678178

       

      איזיווד

      הזוגות של איזיווד חוסכים זמן, כסף ונהנים כל הדרך לחתונה. רוצים לדעת איך? צרו איתנו קשר ובואו לפגישה ללא עלות או התחייבות.