logo favorites 0
דברו איתנו
רקע כותרת הבלוג
יניב פרסי

יניב פרסי

share-icon wp-icon wp-icon share-icon

הוא מעודכן בכל מה שחם בעולם אבל שומר על הקלאסיקה. הכירו את יניב פרסי, המעצב שיכול ללמד כל שמלת כלה פלרטוט מהו, גם אם היא מעור.

ותק: בשנת 2010 פתח את המותג הנושא את שמו עם בגדי ק'זואל ותכשיטים, 4 שנים מאוחר יותר התחיל לעצב שמלות כלה וערב.

סגנון: "נשיות ומודרניות, זה מה שמאפיין אותי".

יניב פרסי מכור למרדף אחר הטרנדים. שמלות הכלה בעיצובו מלאות השראה מכל מה שחם ואין דבר שהוא אוהב יותר מלחפש אחר הבדים, הטקסטורות, הגזרות וכל מה שמהווה חלק בדבר הנכון הבא, כל עונה מחדש.

אולי אתם זוכרות אותו מתכנית הטלוויזיה "חתונה ממבט ראשון", בה תפר 3 שמלות כלה עבור יעל ומיקאלה, אבל מעצב השמלות הידוע בכלל התחיל את עברו המקצועי כמנהל שיווק ותוכן בחברת הייטק. ככל שהתקדם, הבין כמה חסרה לו האינטראקציה עם החומר והיצירה הפיזית והחליט להתפטר. משם עבר לתפקיד בניהול רשת בגדים ידועה, עד שקולגה שלו רשמה אותו ללימודים בשנקר "אני חייב לה מאז".

הגזרה הכי פופולרית: "דגם קנדל מאוד מוצלח בקרב הכלות הבוהמיות. זו שמלה שמצד אחד מאוד קלילה ומשוחררת מהגוף ומצד שני בעלת מראה קצת יותר עכשווי שנוגע בטרנד של הראפלס והמלמלות".

השמלה האהובה עלייך? "ויולט. דגם וואו. קלאסי אבל מעט פלרטטני, מצליח להיות מאוד מדויק לגוף האישה, להביא סקסיות ועדיין לשמור על אלגנטיות ביום החתונה. הוא גם בסט-סלר".

הבקשה הכי מופרכת של כלה: "חליפת-שמלה מעור לבן. ייבאנו לכלה במיוחד עור מאיטליה וזה יצא מהמם".

טרנד השמלות החם הבא? "עולם הכלות חוזר לקלאסיקה. הרבה גזרות אוף שולדרס למשל משמרות את הרומנטי ומקפידות על אלגנטיות השמלה, יחד עם קריצה נשית שובבה".

עוד מעצבי שמלות כלה שעובדים עם easywed

בא לך שיניב פרסי יתפור לך מאסטר-פיס? דברו איתנו: 072-2237496

לתאום פגישה התקשרו 050-5678178 | או השאירו פרטים

    מארגנים חתונה? חייגו 0505678178

     

    איזיווד

    הזוגות של איזיווד חוסכים זמן, כסף ונהנים כל הדרך לחתונה. רוצים לדעת איך? צרו איתנו קשר ובואו לפגישה ללא עלות או התחייבות.

      מארגנים חתונה? חייגו 0505678178

       

      איזיווד

      הזוגות של איזיווד חוסכים זמן, כסף ונהנים כל הדרך לחתונה. רוצים לדעת איך? צרו איתנו קשר ובואו לפגישה ללא עלות או התחייבות.