logo favorites 0
דברו איתנו
רקע כותרת הבלוג
טרנדים חתונות 2016: כל מה שצריך לדעת

טרנדים חתונות 2016: כל מה שצריך לדעת

share-icon wp-icon wp-icon share-icon

שנת 2015 מסתיימת ובמקום סיכום החלטנו להסתכל קדימה אל האופק ואל טרנדים חתונות 2016. שנת 2016 מביאה איתה לא מעט בשורות וטרנדים לחתונות ששווה לשים אליהם לב. הם קלים ליישום ויעניקו המון קסם ושיק לחתונה שלכם.

מצד אחד הוליווד גלאם מצד שני סיקסטיז בוהו

2015 התחילה את הטרנד וב 2016 אנחנו נראה בעיקר שני סגנונות שיעפילו על כל היתר.

האחד הוא ההוליווד גלאם. שמלות צמודות ונוצצות, שיער מוברש ומוקפד ואיפור בולט שמדגיש את תווי הפנים עם חיזוק מיוחד לגבות ולשפתיים.

השני הוא הבוהו שיק עם השמלות המשוחררות, טרנד הצמות שמלווה אותנו בשנה האחרונה וכתרי הפרחים הטבעיים שאפיינו את נערות שנות ה- 60 החופשיות.

שני טרנדים שונים כל כך שמייצגים באופן בולט שתי סגנונות של כלות ואפילו סגנונות של חתונות שלמות.

עיצוב שיער: מיקי זיתוני

www.femalefatal.com

 

הגברים בפרונט

ב- 2016 החתן יקבל הרבה יותר תשומת לב. אנחנו לא מתכוונות רגשית אלא עיצובית. אופנת החתנים נפרצה והשנה החתנים יצטרכו להשקיע קצת מעבר לחליפה הקלסית בצבעים ניטרליים. חליפות צבעוניות, וסטים בולטים, סיכות דש, פפיונים ואפילו גרביים שמושכות תשומת לב. שנת 2016 מאפשרת חופש יצירתי לכל חתן שרוצה ללכת עד הסוף עם הסגנון האישי שלו, בין אם מדובר בחתן גיקי או פשיוניסטה שרק מחכה לפרוץ החוצה, כל סגנון שפורץ את השטנץ הרגיל מתקבל בברכה.

www.outstanding-occasions.com

 

whimsicalwonderlandweddings.com

www.wellgroomedblog.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

וידאו 360 – עולם טכנולוגי חדש

גם אם אתם לא ממש גיקים כמונו, בטוח תסכימו שהסרטון הבא הוא אחד המגניבים. אנחנו משקיעים המון בבחירת הצלם הנכון בשביל האלבום שישאר איתנו לדורי דורות. אבל מה עם הוידאו? ב 2015 ראינו המון סרטוני סטופ מושן וסרטוני היילטס מעט אחרים. 2016 מתקדמת עשרה צעדים טכנולוגיים קדימה ומביאה איתה את סרטוני ה 360 שנותנים חוויה שלמה לכל רגע בחתונה. כדי להבין בדיוק במה מדובר לחצו play ועם העכבר הזיזו את הסרטון הסרטון לאיזה כיוון שמתחשק לכם .
הסרטון של חברת satera:
http://www.satera.co.il/

 

מינימליזם

אפשר להגיד את זה על הרבה דברים, אנחנו מתכוונות דווקא לאלבומים. כריכות עור ובד, אלבומים עצומים בגודלם שצריכים ארון משלהם, המון תמונות שנדחקות לעמוד אחד – זה הכי 2015. ב 2016 האלבומים יהיו הרבה יותר מינימליסטיים.

כריכת תמונה, מעט תמונות- אך איכותיות, רקעים לבנים, צבעים רכים, בלי מסגרות ועיצובים שיעמיסו על האלבום ובכלל, אלבום קטן יותר שמתאים לכל מדף בבית ומאפשר שליפה והצגה מהירה ונוחה לכל אורח שיכנס הביתה.

צילום: אופיר יונה PINK

צילום: אסף תמם

צילום: אפרת ציון

עוד לא הכל סגור? צריכים עוד עזרה? זה הזמן לפנות אלינו ב easywed. אנחנו חברה לארגון חתונות שעוזרת לכם לסגור את כל מה שאתם צריכים לחתונה במקום אחד, בקלות, במהירות ואפילו תשאיר לכם עודף בכיס. התקשרו עכשיו: 2643077 (072)

לתאום פגישה התקשרו 050-5678178 | או השאירו פרטים

    מארגנים חתונה? חייגו 0505678178

     

    איזיווד

    הזוגות של איזיווד חוסכים זמן, כסף ונהנים כל הדרך לחתונה. רוצים לדעת איך? צרו איתנו קשר ובואו לפגישה ללא עלות או התחייבות.

      מארגנים חתונה? חייגו 0505678178

       

      איזיווד

      הזוגות של איזיווד חוסכים זמן, כסף ונהנים כל הדרך לחתונה. רוצים לדעת איך? צרו איתנו קשר ובואו לפגישה ללא עלות או התחייבות.