logo favorites 0
דברו איתנו
רקע כותרת הבלוג
יאללה כלה: למה לחכות חצי שנה אם אפשר עכשיו?

יאללה כלה: למה לחכות חצי שנה אם אפשר עכשיו?

share-icon wp-icon wp-icon share-icon

אין התלבטות על השמלה, האורחים לא ישכחו את התאריך וזה אפילו יוצא יותר זול, רק טיפל'ה לחוץ. הכירו את הזוגות שייכנסו בברית הנישואים חודש-חודשיים מיום ההצעה

 

כל מי שראה את התוכנית "חתונה ממבט ראשון" ישב מרותק מול המסך בניסיון להבין איך לעזאזל מארגנים חתונה, מודדים שמלת כלה ומחלקים הזמנות בלא יותר משבועיים.

אם חשבתן שהאגדה הזו קיימת רק בטלוויזיה, תתפלאו לשמוע שיש זוגות שחושבים שהתמהמהות זה לחלשים ושחתונה צריך לתקתק. ולא, זה ממש לא בגלל שהכלה בהיריון.

 רצות למטרה | צילום: shutterstock

 

למה לי חצי שנה?
סדנה לתקשורת יחסים וזוגיות הפגישה בין דפנה (35) ושי (37). באמצע נובמבר שי שלף טבעת, השניים ערכו מפגש הורים רשמי ותוך פחות משבועיים קבעו תאריך. אפילו את שמלת הכלה סגרה דפנה במקום הראשון שראתה, "אני דווקא בן אדם שמתלבט, פשוט אהבתי אותה", היא מספרת.

ביום חתונתם, ה-6 לפברואר 2018, יחגגו שמונה חודשים מהיום שהכירו. "אנחנו לא בדיוק צעירים, מצאנו אחד את השנייה וידענו שאנחנו רוצים כבר להתקדם לשלב הבא", היא אומרת.

השניים הגיעו לארגן את החתונה ב-easywed ובזכות המיקוד של מארגן החתונות הם פנו לבדוק מספר מצומצם של ספקים שמתאימים לגודל, לתקציב ולסגנון שרצו – אולם אירועים בו נהנים מחלונות שקופים וגדולים שדרכם מקבלים את התחושה של גן האירועים שבחוץ. הפנטזיה על חתונת הקיץ המגניבה התמסמסה מפאת חוסר רצון למרוח את הסיפור ולחכות עד אחרי ספירת העומר. בפועל, השניים לא מצאו סיבה שלא להתחתן בחורף, "הקונספט נשאר אותו קונספט, העיצוב אותו עיצוב והמחיר יוצא יותר זול", מסבירה דפנה.

"בתוך הארגונים אני יכולה להגיד שזה טיפה לחוץ", היא מודה אבל מצד שני, לא הייתה ממליצה לתכנן חתונה יותר מ-3 חודשים. "אמנם לא היינו רצים למקום אחר כל ערב, אבל במקום להתעסק בחתונה חודשיים היא הייתה הופכת למרכז חיינו במשך 8 חודשים. זה נראה לי טירוף. החוויה אולי כיפית, אבל התקופה מתוחה ואני ממש מודה שלא עשינו את זה".

 יודעים בדיוק מה הם רוצים | דפנה ושי

 

מרימים מסיבה
ליאן ויאיר (36) סידרו מקום בגן עדן לחברה שהכירה ביניהם, כשהחליטו להתחתן 7 חודשים אחרי שהכירו. ביום הולדתה של ליאן היא אמרה לו כן וכמעט שבועיים לאחר מכן חתמו על חוזה. יום חתונתם המיועד הוא, תתכוננו, ב-5 לפברואר 2018 – חודש ימים כמעט מההצעה.

לעובדה שהחתונה תתקיים בחורף לא הייתה יותר מדי משמעות בשביל השניים. אחרי שמצאו דיל טוב ובגלל שהמשימה לא נדמתה עבורם כבלתי אפשרית, הם סגרו את אחד משני החודשים היחידים שהיו מבחינתם בטווח התאריכים הסביר.

אם תשאלו את ליאן אם היא שלמה עם ההחלטה – היא תבקש לענות לכם רק ביום שאחרי החתונה. מצד שני, היא בהחלט אופטימית. כך למשל, האפשרות שיש מוזמנים שלא יוכלו להגיע בגלל זמן ההתרעה הקצר לא מאוד מדאיגה אותה ואת יאיר. השניים מאמינים שאנחנו חיים בחברה ספונטנית וחושבים שאת התאריך הקרוב אנשים יזכרו אפילו טוב יותר מאשר חתונה שהוזמנו אליה חצי שנה מראש.

"אנחנו תופסים את החתונה שלנו קצת אחרת", היא מספרת. "יהיה טקס ורב אבל הרעיון הוא יותר להרים מסיבה מגניבה לאנשים שאנחנו אוהבים, ומסיבה הרי אפשר להרים בחודש".

 כלה ספונטנית סך הכל | צילום: shutterstock (המצולמת לא קשורה לכתבה)

 

נשארים בפוקוס
מעיין ואליעזר (32) הכירו דרך חברים משותפים לפני 5 שנים ובתחילת דצמבר האחרון הגיעה סוף סוף ההצעה המיוחלת. למעיין היה די מ"המשחקים והסחבת" ובתוך שבוע-שבועיים סגרו תאריך לחתונה.

בגלל שלא רצו להיכנס לתוך עונת החתונות היקרה קבעו את מועד החתונה ל-6 במרץ 2018, עם אפס חששות מהחורף הישראלי.

מעיין בטוחה שעשתה את הבחירה הנכונה: "סדרי העדיפויות שלי בחתונה הם לא מה שיגרום לי לעבור על אלפי ספקים. אני רוצה להיות מאוד ממוקדת".  היא גם לא חושבת בכלל שמדובר בחתונת בזק. מבחינתה היא ואליעזר חסכו לעצמם את ההסתובבויות המיותרות, העיסוק בספקים לא רלוונטיים וההתלבטויות בין האם היה עדיף כך או אחרת – "כל מה שנשאר לך זה ליהנות מהיום עצמו ולא לחשוב", היא מסכמת.  

 לעצמכם, תשאירו את הכיף | צילום: shutterstock (המצולמים לא קשורים לכתבה)

לתאום פגישה התקשרו 050-5678178 | או השאירו פרטים

    מארגנים חתונה? חייגו 0505678178

     

    איזיווד

    הזוגות של איזיווד חוסכים זמן, כסף ונהנים כל הדרך לחתונה. רוצים לדעת איך? צרו איתנו קשר ובואו לפגישה ללא עלות או התחייבות.

      מארגנים חתונה? חייגו 0505678178

       

      איזיווד

      הזוגות של איזיווד חוסכים זמן, כסף ונהנים כל הדרך לחתונה. רוצים לדעת איך? צרו איתנו קשר ובואו לפגישה ללא עלות או התחייבות.