logo favorites 0
דברו איתנו
רקע כותרת הבלוג
ישראל קמחי

ישראל קמחי

share-icon wp-icon wp-icon share-icon

הוא לא מתערב לכם בשיר חופה אבל כשמגיע זמן הרחבה יעיף את כולם באוויר בלי לשאול שאלות. הכירו את ישראל קמחי, הדיג'יי ששבר עם מרגול את מצעד הפזמונים

ותק: "20 שנים, תיקלטתי בלמעלה מ-2,000 חתונות".

סגנון: "חתונות, כלומר הכל מהכל. בסוף היום המטרה היא לרצות את מגוון האנשים ברחבה".

ישראל קמחי יביא אתכם ל-110 אחוזי שיא | צילום: עדי אורני

 

עוד לפני שהפך לתקליטן-מתופף ומוזיקאי שהפיק עשרות רמיקסים שעפים באירועים ומועדונים בארץ ובעולם, ישראל קמחי היה רק ילד שגדל לרקע תזמורת החתונות של אביו. המעבר שלו לשמח חתן כלה, היה מאוד טבעי.

קמחי תקלט בחתונותיהם של שלושה זוגות מתוכנית הריאליטי של קשת 12 ״חתונה ממבט ראשון״, ניגן עם אמנים כמו עידן רייכל ואמיר דדון, הלחין את השיר המושמע ביותר בארץ לשנת 2009 "עץ ירוק מפלסטיק" של מרגלית צנעני, ועדיין, למרות הרפרטואר המרשים, תמיד חשוב לו לחזור הביתה מחתונה בה ניגן, בידיעה שהביא אותה מעל ומעבר לשיא.

 דיג'יי מתופף עם רפרטואר של הגבוה | צילום: רמי סיני

 

שיר חופה הכי מפתיע: "Bubble – Abu Gosh. תתארו משפחות ואורחים, כולם מצפים לשיר כניסה מרגש ואז פתאום הזוג נכנס עם ים של חברים וברקע הקטע הזה. הייתה אנרגיה מדהימה, אף אחד לא נשאר אדיש כשהביט נכנס".

 

שיר שבירת כוס הכי אהוב: "מחרוזת הורה, יש משהו באווירה שלה שתמיד גורמת לכולם לזוז. למבוגרים זו נוסטלגיה ולצעירים זה סוג של בדיחה".

 

הבקשה הכי מוזרה לשיר:  "זה יותר הטיימינג מאשר השיר עצמו, כמו דודה מקסימה שפתאום באה לעמדה בלילה ורוצה לרקוד טנגו עם בעלה, או חבר של החתן והכלה שמגיע בשיא הרחבה לבקש טראנס חפירות".

מי קובע את הפלייליסט – אתה או הזוג: "בסופו של דבר בערב החתונה אני עובד לפי האנרגיות של הקהל, ולא לפי בקשות של אף אחד. מה שכן, אני לא חוצה קווים אדומים שהציב לי הזוג, כמו השירים שהם לא מוכנים שאני אשמיע ויהי מה, או להיפך – השירים שחשובים להם במיוחד שאני אנגן".

יש "נוסחה" למציאת שיר מרגש לחופה? "ממש לא, אני הכי פוקר פייס בכל מה שקשור לבחירת שירי חופה. זוגות מוזמנים לבחון את בנק השירים שלי באתר, לבחור מתוכו או לקבל השראה, אבל בסוף הבחירה צריכה להיות מוכוונת לפי חוויה פרטית שלהם. מה שכן, אני מוודא שהטקסט בשיר הוא ענייני ולא פתאום מדבר על פרידה בכלל, למשל".

 פ פ פ פוקר פייס | צילום: דייב סוויני

היכנסו לעמוד של ישראל קמחי

עוד תקליטנים שעובדים עם easywed

בא לכם שישראל קמחי ירים לכם? דברו איתנו: 072-2237496

לתאום פגישה התקשרו 050-5678178 | או השאירו פרטים

    מארגנים חתונה? חייגו 0505678178

     

    איזיווד

    הזוגות של איזיווד חוסכים זמן, כסף ונהנים כל הדרך לחתונה. רוצים לדעת איך? צרו איתנו קשר ובואו לפגישה ללא עלות או התחייבות.

      מארגנים חתונה? חייגו 0505678178

       

      איזיווד

      הזוגות של איזיווד חוסכים זמן, כסף ונהנים כל הדרך לחתונה. רוצים לדעת איך? צרו איתנו קשר ובואו לפגישה ללא עלות או התחייבות.