logo favorites 0
דברו איתנו
רקע כותרת הבלוג
דנה פרידר מציגה: חתונה למבוגרים בלבד

דנה פרידר מציגה: חתונה למבוגרים בלבד

share-icon wp-icon wp-icon share-icon

דנה פרידר מתחתנת החודש עם בן זוגה דין שטרן ולא היה קשה לפספס את ההזמנה, לא רק בגלל היופי, בעיקר בגלל בקשה אחת ברורה
 

 

יכול להיות קראש על שמלה? הנה השמלה שאני הכי אוהבת מהקולקציה שממש עכשיו בחנויות תהנו💙 @galita_fashion #dresscrush

A post shared by Dana Frieder (@danafrider) on


 
דנה פרידר ודין שטרן מתחתנים ב 29.5.17 בחוף פולג במסיבה שהם מגדירים "מיקונוס סטייל" ומבקשים מהאורחים שלהם להגיע נינוחים ויפים. נשמע כיף גדול.

אתמול פורסמה ההזמנה המקסימה של הזוג פרידר – שטרן, שכולה מדגישה את חתונת הים שהולכת להיות, בצבעים בהירים ותכולים, קונכיות ואלמוגים מצוירים.
 

 

קרוב יותר מתמיד

A post shared by Danafrider (@dana_frider9) on


 
משפט קטן בתחתית משך את תשומת ליבנו: "שריינו את הבייביסיטר, כניסה למבוגרים בלבד 18+" וגרם לנו לתהות – מה דעתכם על חתונה למבוגרים בלבד? ולמי היא מתאימה?

פרידר, בדומה לנינט טייב ויוסי מזרחי מעדיפה חתונה נטול ילדודס ובני נוער. אנחנו יכולים להבין את הרצון לחגוג במסיבה למבוגרים בלבד.

ילדים קטנים בחתונה גורמים ללא מעט "צרות" קטנות. בכי חסר פשרות בחופה, רעב בזמן הכי לא מתאים ובעיקר משיכת תשומת לב המבוגרים שבאו לחגוג. במקום שהם יתרכזו בזוג, בריקודים ובשמחה, נאלצים ההורים להתרכז בילדיהם הקטנים ולוותר על החגיגה. ברוב המקרים, בוודאי בחתונות ערב, גם לחתוך מוקדם כי הילדים כבר עייפים, עצבניים ובוכים.
 
מבוגרים בלבד. דנה ודין

 

#aboutlastnight Welcome 2017!! @galita_fashion ❤️

A post shared by Dana Frieder (@danafrider) on


 
מצד שני, לא מעט זוגות לא יוכלו להתחיל לדמיין בכלל את החתונה שלהם בלי האחיינית האהובה או בן הדוד הקטנטן. וגם אם הזוג לא קשור במיוחד לילדים, יהיו הורים שלא יוכלו להרשות לעצמם גם בייביסיטר וגם מתנה לחתונה ויצטרכו להחליט ביניהם מי מבני הזוג יגיע לחתונה ומי יישאר עם הילדים בבית. במקרים קיצוניים יותר יאלצו לוותר שני ההורים על ההגעה לחתונה וההפסד הוא לא בהכרח רק שלהם.

אז מה עושים? כנראה שהכל תלוי בכם. אם אתם זוג משפחתי עם לא מעט אחיינים ובני דודים, כנראה שלא תרצו למנוע מהם להגיע לחתונה שלכם ולחגוג איתכם. מצד שני אם אתם זוג עם המון המון חברים והילדים הקטנים שייכים לבני משפחה רחוקים או אורחים מבוגרים שאתם פחות מכירים או קשורים אליהם, כנראה שתוכלו לוותר על נוכחות הילדים ולארגן לעצמכם חתונה למבוגרים בלבד.

לתאום פגישה התקשרו 050-5678178 | או השאירו פרטים

    מארגנים חתונה? חייגו 0505678178

     

    איזיווד

    הזוגות של איזיווד חוסכים זמן, כסף ונהנים כל הדרך לחתונה. רוצים לדעת איך? צרו איתנו קשר ובואו לפגישה ללא עלות או התחייבות.

      מארגנים חתונה? חייגו 0505678178

       

      איזיווד

      הזוגות של איזיווד חוסכים זמן, כסף ונהנים כל הדרך לחתונה. רוצים לדעת איך? צרו איתנו קשר ובואו לפגישה ללא עלות או התחייבות.