logo favorites 0
דברו איתנו
רקע כותרת הבלוג
רועי חמו

רועי חמו

share-icon wp-icon wp-icon share-icon

הוא לעולם לא יחליק רעמת תלתלים ותמיד יגרום לכלה להרגיש קורנת. הכירי את רועי חמו, מעצב האיפור והשיער שישמור לך על הפרופורציות

ותק: 20 שנה.

סגנון: שמירה על הגלאם הטבעי.

רועי חמו, פרופורציוניסט | צילום: וואטסאפ

 

מאז ומתמיד רועי חמו נמשך לאסתטיקה והוא לעולם לא מפלה בין אהבותיו. כבר בגיל 23 יצא לדרך עצמאית של הפיכת נשים ליפות יותר ומאז, אין לו רגע דל. הוא מתעסק בכל תחומי עולם הביוטי, אבל בין כל הפקות האופנה, הטלוויזיה, המגזינים ולקוחות היום-יום – לשמח כלות עושה לו הכי טוב.

הדבר הכי חשוב לחמו הוא לשמור עלייך כמו שאת, אין אצלו תחפושות. "הרעיון הוא להפוך את המראה היום-יומי של הכלה לזוהר יותר, שכולם יתרשמו מכמה שהיא קורנת ביום החתונה שלה ולא שירכלו על איך היא צריכה שכפטל למסיכה שעל הפנים שלה".

 

 שומר על הגלאם הטבעי | צילום: רועי חמו

 

סגנון האיפור-שיער הכי פופולרי בקרב כלות ישראל:  "זה מאוד אינדיבידואלי, אבל יש טרנדים. בשנים האחרונות צמות הלכו חזק מאוד והיום נראה יותר תפיסות רכות במראה בוהו שיק, כמו שיער גלי מוברש."

מה אתה לא מוכן לעשות? "אני תמיד אשמור על מי שאת בפרופורציות. אני לא אחפש כלה למה שהיא לא, לעולם לא אחליק רעמת תלתלים ואעדיף לוותר עלייך אם תתעקשי על מראה שלא יתאים לך. אני מקבל כלה אחת ביום ונותן לה את מלוא היחס כי בסופו של דבר, זה השם שלי מתנוסס לה על התסרוקת". 

 מקבלות את מלוא היחס | צילום: רועי חמו

 

כלה שאתה זוכר עד היום: "אני יכול לכתוב ספר על כלות ודברים שקרו להן, אבל הכי בעיקר – כל כלה ששולחת לי הודעה מרגשת אותי מחדש כמו בפעם הראשונה. תמיד כיף לקבל חיזוקים ופידבקים מהצד, למרות שאני כבר שנים במקצוע".

תוספות זה מאסט? "תוספות שיער משדרגות המראה אבל שום דבר לא חובה בעיניי, הכי חשוב זה להרגיש בנוח. ההצלחה היא להפוך את המראה לטבעי, אבל זוהר יותר מהרגיל". 

 שומר על כל לוק טבעי | צילום: רועי חמו

 צילום: רועי חמו

 

היכנסו לעמוד של רועי חמו

עוד מעצבי שיער ומאפרים שעובדים עם easywed

בא לך שרועי חמו ישדרג לך את הוודג' בחתונה? דברו איתנו: 072-2237496

לתאום פגישה התקשרו 050-5678178 | או השאירו פרטים

    מארגנים חתונה? חייגו 0505678178

     

    איזיווד

    הזוגות של איזיווד חוסכים זמן, כסף ונהנים כל הדרך לחתונה. רוצים לדעת איך? צרו איתנו קשר ובואו לפגישה ללא עלות או התחייבות.

      מארגנים חתונה? חייגו 0505678178

       

      איזיווד

      הזוגות של איזיווד חוסכים זמן, כסף ונהנים כל הדרך לחתונה. רוצים לדעת איך? צרו איתנו קשר ובואו לפגישה ללא עלות או התחייבות.