logo favorites 0
דברו איתנו
רקע כותרת הבלוג
כל הדרכים להתחתן בחו"ל

כל הדרכים להתחתן בחו"ל

share-icon wp-icon wp-icon share-icon

חתונות בחו"ל הופכות לאט לאט לאלטרנטיבה שווה וקלילה אם בא לכם לגוון קצת את גני האירועים בארץ. כך תדעו איזה סוג אירוע הכי מתאים לכם, אם בכלל

חתונות בחו"ל הן לא עניין חדש, אבל לאחרונה אנחנו שומעים על יותר ויותר זוגות שבוחרים להתחתן מעבר לים. בין אם מדובר בזוגות פסולי חיתון, כאלו שמאסו במוסד הרבנות או סתם זוגות שהתחשק להם על חוויה קצת שונה מהחתונה הישראלית ה"סטנדרטית" – האופציה לקיים טקס ואפילו מסיבת חתונה של ממש בחו"ל כבר לגמרי מסתמנת כאופציה לגיטימית ומגניבה, אפילו בקרב האורחים.

 

בחתונה כמו בחתונה, לכל זוג טעם, כיס ומגבלות שונות. וכראוי לעולם החתונות – לכל דבר קיים פתרון, כאשר לא מעט חברות מציעות חבילות בהתאמה אישית, החל מגיחות בזק מאורגנות לטקס אזרחי פשוט ומהיר ועד חתונת הכל כלול בחופשת בטן גב.

אז אם בחרתם שלא להתחתן דרכנו בארץ הקודש ולהטיס את כולם ליוון, עמליה דואק סטייל, הנה 3 דרכים בהם תוכלו להתחתן בחו"ל בדיוק איך שמתאים לכם:

 

פלאן איי: טיול חתונה בגיאורגיה

מה זה אומר: חברת quartz, מספקת לזוגות את האפשרות לערוך טקס אזרחי ייחודי וארוחת חתונה חגיגית, הנמשכים לכדי טיול בן מספר ימים בגיאורגיה.

למי זה מתאים: זוגות שלא מעוניינים בהפקת חתונה מסורתית, אלא מחפשים לקיים טקס אינטימי, משפחתי וקרוב בשילוב חוויה של פעם בחיים. בונוס: אהבה לטיולים.

פופולרי בעיקר בקרב זוגות שנדרשים להוכיח את יהדותו של אחד הצדדים ונואשו ממוסד הרבנות.

חתן וכלה

 

למה גיאורגיה: מדובר במדינה חמה שתושביה קופצים על כל הזדמנות לארח בשפע, לשמוח, לשיר ולרקוד.

יתרון נוסף הוא שאפשר להתחתן בגיאורגיה לאורך כל ימות השנה. אמנם העונה המומלצת לנסיעה היא, כמובן, חודשי מאי-יוני וספטמבר-אוקטובר, אבל גם בדצמבר מתאפשרים טיולים קלילים בהרים אפופי הקסם החורפי-אירופאי, שם תמצאו מזג אוויר נוח בהרבה ממרבית מדינות אירופה.

כמה מוזמנים: טיול חתונה יכול לצאת לפועל החל מזוג שבא להתחתן לבדו ועד זוגות שבאים בליווי כ-15 בני משפחה וחברים קרובים.

מי הספקים: מקומיים כולם, על מנת לספק חוויה אותנטית ומחברת ככל הניתן.

 

תמונות נוספות של חתונות בחו"ל – בעמוד האינסטגרם של easywed

פלאן בי: טקס נישואים בקפריסין ובפראג

מה זה אומר: חברת wedding tours מספקת טיפול ביורוקרטי וליווי מקצועי בארגון טקסי חתונות בחו"ל. ישנה גם האפשרות לקיים אירוע קטן סביב הטקס.

למי זה מתאים: זוגות שאינם מעוניינים במסיבת חתונה גדולה ומחפשים פתרון מהיר ופשוט לקבלת תעודת נישואים רשמית.

פופולרי בעיקר בקרב זוגות שאינם יכולים להינשא בארץ, או במדינת המקור של אחד מבני הזוג.

זוג בחתונה

 

למה קפריסין ופראג: קפריסין היא הפתרון האולטימטיבי לקבלת תעודת נישואים בחו"ל – מדובר בהליך הקל, הקצר (הזוג מקבל את התעודה כבר ביום הטקס) והזול ביותר.

גם בפראג ההליך פשוט יחסית וישנה האפשרות לערוך בה טקס חתונה מרשים יותר בטירות אותן ניתן להזמין כשלושה חודשים מראש.

הטיסות והשהייה בשני היעדים הם בעלות נמוכה, מה שמשדרג את האופציה להישאר לחופשה קצרה לאחר הטקס.

 

 

כמה מוזמנים: טקס נישואים בקפריסין לרוב מסתכם בזוג שטס וחוזר באותו היום, אבל ישנה גם האפשרות לערוך אירוע ל-120 איש. הממוצע בהפקה משפחתית נע סביב 20 מוזמנים לאירוע.

מי הספקים: מקומיים כולם, מאחר וזה כלכלי בהרבה מאשר להביא ספקים מישראל.

 

פלאן סי: מסיבת חתונה ביוון ואיטליה

מה זה אומר: חברת wedaway מפיקה אירועי חתונה בחו"ל, הכל כלול – מהזמנת טיסות ומלון, דרך ארגון מסיבה וניהול כלל הספקים ועד עיצוב האירוע ומתן מתנות לאורחים.

למי זה מתאים: זוגות שמחפשים לחגוג את האיחוד ביניהם באירוע מסיבתי מצומצם יחסית וממושך יותר מחתונה רגילה.

פופולרי בעיקר בקרב זוגות שאינם מעוניינים בטקס חתונה בר-תוקף, בין אם יהודי או אזרחי, אלא מחפשים אופציה סימבולית אלטרנטיבית.

כלה מהממת

 

למה יוון ואיטליה: בעוד יוון היא היעד הפופולרי ביותר למסיבות חתונה שכאלו, גם איטליה מהווה יעד נוח, עם טיסות זולות בזמינות גבוהה ומלונות המספקים נוף מרשים ומתגמל לאירוע.

מכיוון שמדובר בסגירת מלון שלם לצורך החתונה, יש להתחיל בארגונים כחצי שנה-שנה לפני התאריך הרצוי.

חופה בדשא

כמה מוזמנים: לרוב מדובר באירועים של כ-100 איש, אבל ישנם גם אירועים קטנים יותר.

מי הספקים: חלקם מהארץ, חלקם מקומיים – תלוי אופי התפקיד, מתוך האמונה שדי ג'יי ישראלי למשל ינפיק מסיבה מוצלחת וקולעת יותר לטעם של האורחים הישראליים.

כמה זה עולה לנו: פרט לכרטיסי הטיסה ההוצאות כולן הן על חשבון הזוג, בטווח הנע בין 1,500-2,500 ש"ח לאדם עבור אירוע קומפלט בן כ-שלושה ימים .

תגיות:
#חו"ל
לתאום פגישה התקשרו 050-5678178 | או השאירו פרטים

    מארגנים חתונה? חייגו 0505678178

     

    איזיווד

    הזוגות של איזיווד חוסכים זמן, כסף ונהנים כל הדרך לחתונה. רוצים לדעת איך? צרו איתנו קשר ובואו לפגישה ללא עלות או התחייבות.

      מארגנים חתונה? חייגו 0505678178

       

      איזיווד

      הזוגות של איזיווד חוסכים זמן, כסף ונהנים כל הדרך לחתונה. רוצים לדעת איך? צרו איתנו קשר ובואו לפגישה ללא עלות או התחייבות.