logo favorites 0
דברו איתנו
רקע כותרת הבלוג
כך תציע לה נישואין מספר הצעות נישואין שהיא לא תשכח

כך תציע לה נישואין מספר הצעות נישואין שהיא לא תשכח

share-icon wp-icon wp-icon share-icon

במאמר זה נציג בפנייך מספר דרכים להצעות נישואין מקוריות, ספונטניות וכאלה שהיא לא תשכח לעולם! בסופו של דבר מה שהכי חשוב הוא הטבעת.

אופציות לרומנטיקנים ביננו:

א. היכן שהכרתם: אופציה מצוינת לאוהבים נוסטלגיה, תוכל לקחת אותה למקום שבו הכרתם בדייט הראשון או לאחד המקומות הזכורים לכם לטובה בתחילת הקשר שלכם.

תוכל לשחזר את הרגע בתוספת כריעה על הברך ושליפת הטבעת מכיסך. כמה התרגשות במקום אחד.

ב. נוף רומנטי עוצר נשימה: אם אתם משתייכים לקטגורית "חובבי טיולים" ומתחברים לנופי ארץ הקודש, לא תתקשו למצוא את הנוף שישמש כרקע המושלם לרגע שליפת הטבעת .

דמיינו זריחה מעל חומות העיר העתיקה, שקיעה איטית לחוף ים, נופים ירוקים מתובלים ברעש גלי הים המתנפצים בין שוברי הגלים… מדובר ברגע לפני מעבר לגן עדן.

ג. חופשה רומנטית: תוכל לקחת אותה לצימר קסום בצפון או במדבר ולאחר ארוחת בוקר כפרית ומענגת עד המיטה, מול נוף הררי כמעט בלתי מציאותי, בתוך הקינוח היא תוכל למצוא את טבעת האירוסין המדוברת ש"במקרה" התגלגלה לעוגה. לאחר שאתה שומע את ה"כן" תוכלו לעשות לחיים בג'קוזי המפנק

טיול בחו"ל:

לאלה שביקשו את המתכון של הצעת הנישואין אז הנה לכם: אין על הרומנטיקה, האווירה השונה במדינה אחרת, השפה השונה, הנופים המדהימים כל אלה הופכים את ההצעה להרבה יותר מהממוצעת. מדינה מומלצת היא תאילנד ששם תוכל לקחת אותה לטייל בחופיה המקסימים של תאילנד, לשכב תחת עץ קוקוס, להזמין מיץ קוקוס ולפתע תתגלה שם טבעת… דמיין לך את מבטה של אשתך לעתיד. 1-0 לך.

הצעת נוסח ביתי:

אם שניכם חובבים בית וערבים ביתיים, הסעיף ההצעה הזאת בשבילך. זה הזמן להפגין את כישורי הבישול החבויים שלך ולהוציא אותם מהמחבוא למציאות. תוכל ערב אחד להשתלט על המטבח ולהפתיע אותה בארוחה בלתי נשכחת שאתה בישלת או הזמנת שף פרטי לאירוע של פעם בחיים.

לקינוח, תוכל להפתיע אותה עם טבעת אירוסין בסטייל שלה ובתקציב שלך בתוך ביצת הקינדר.

באינטרנט:

רעיון מדליק שמתאים לימינו הוא לשים מודעת רשת בפורום או אתר שאתה יודע בוודאות שהיא מרבה לגלוש ולהתעדכן. תאר לך ביום שגרתי, איך היא פשוט נכנסת לאתר שהיא מרבה לגלוש ופתאום קופץ עלייה באנר הנוקב בשמה ובשם משפחתה בתוספת "התינשאי לי" אתם חייבים לנסות זאת גברים. זה ככל הנראה יישאר בזכרונה והיא תזכור לספר זאת לנכדים.

באירוע משפחתי:

יש מספיק שמחה לכולם, אל תפחד לגנוב את ההצגה!

תוכל להפתיע אותה בטבעת אירוסין באחד מהחגים כדוגמת: פסח ליל הסדר, בר מצווה או ברית מילה. התזמון יהיה שכל המשפחה מתאספים ביחד יאפשר ליצור בקלות עוד סיבה למסיבה.

תוכל "לחטוף" את המיקרופון מה- DJ, להוציא פתק קטן עם נאום שהכנת מראש, לקרוא אותו מול כל האורחים ואז באלגנטיות לקרוא לה לבמה ולכרוע ברך. זוהי אחד ההצעות המומלצת ביותר אבל שימו לב שבת זוגתכם היא לא ביישנית יתר על המידה כי אז יכול לקרות מצב לא כל כך נעים עד עילפון מהתרגשות.

במידה ועברתם את תהליך ההצעה בשלום, ואתם כבר מחפשים אולמות לחתונה בדקו חידון זה.

לתאום פגישה התקשרו 050-5678178 | או השאירו פרטים

    מארגנים חתונה? חייגו 0505678178

     

    איזיווד

    הזוגות של איזיווד חוסכים זמן, כסף ונהנים כל הדרך לחתונה. רוצים לדעת איך? צרו איתנו קשר ובואו לפגישה ללא עלות או התחייבות.

      מארגנים חתונה? חייגו 0505678178

       

      איזיווד

      הזוגות של איזיווד חוסכים זמן, כסף ונהנים כל הדרך לחתונה. רוצים לדעת איך? צרו איתנו קשר ובואו לפגישה ללא עלות או התחייבות.