logo favorites 0
דברו איתנו
רקע כותרת הבלוג
15 דברים שאת חייבת לדעת על טיפול פנים לפני החתונה

15 דברים שאת חייבת לדעת על טיפול פנים לפני החתונה

share-icon wp-icon wp-icon share-icon

פעם זה היה נשמע כמו פינוק, אבל טיפול פנים כבר מזמן הפך לחובה, במיוחד עבור מי שרוצים לוק מושלם בדרך לחופה. הנה כל הדברים שאת חייבת לדעת על הפנים שלך

בניגוד לשם המתפנק שיצא לו, טיפול פנים הוא בגדר חובה, לא רק לפני יום החתונה, אלא לכל מי שחשוב לה לשמור על עצמה ולהיראות טוב. כדי שתדעי מה לשאול את הקוסמטיקאית, מתי לפנות אליה ומה עושים לבד בבית, סידרנו לך את המדריך המלא להענקת טיפול עשרת-אלפים לפנים, שיכול להתאים באותה המידה גם לחתנים, לאם הכלה, למלוות או סתם למי שרוצה להרגיש מדהים.

זה לא חשוב, זה הכרחי

1. שמלה, אקססוריז, נעליים, איפור ושיער הם פריטי מאסט בטו דו ליסט של כל כלה לעתיד. טיפול פנים לעומת זאת, נשמט הרבה פעמים מאותה רשימה, ולא בצדק. אם חשוב לכן באמת להיראות במיטבכן, בטח ובטח ביום החתונה – מדובר באירוע חובה.

2. המאפרות הכי טובות בשוק יסכימו שהעבודה שלהן לא שווה אם מרקם העור לא חלק, מיובש או שומני מדי. גם מייק-אפ סופר מקצועי יתקשה להסתיר פגמים כמו שחורים שבולטים מעל שטח פני העור או פיגמנטציה חזקה.

מאיפה מתחילים

3. כשמדובר בחתונה, המטרה היא להביא את עור הפנים למצב הטוב ביותר לקראת האירוע, בכדי שהאיפור יראה מושלם.

4. קבעתם תאריך? גשי מיד לקוסמטיקאית שתיתן לך הערכה לטיפול הרצוי. אבחון מקדים יקבע בזמן אם יש צורך בטיפול יופי בודד או בסדרת טיפולים שנועדה לתקן ולשקם את נזקי העור.

5. חשוב לבחור את הקוסמטיקאית הנכונה שתדע להתאים את סוג הטיפול לסוג העור.

מה ההבדל

6. טיפול חד פעמי מתאים לכלה עם עור חלק, בריא וללא פגמים. המטרה: להוות בסיס טוב לאיפור במראה רענן שיישאר לאורך זמן. הטיפול בעצם מוסיף זוהר וחיוניות למראה הכללי של העור

7. טיפולים משקמים עושים במקרה של אקנה, פצעונים או צלקות שנותרו מהם, כתמי פיגמנטציה ומצב של עור בעייתי ושומני מדי. המטרה: לספק תהליך מתמשך של ריפוי או איזון.

צלקות, לדוגמה, משקמים לעיתים באמצעות פילינג. תוך ימים ספורים הפנים מתקלפות ונחשף עור צעיר, יפה, בריא וחלק יותר.

טיפול יופי לתיקון קמטוטי גיל, באיזור המצח או הפה למשל, נעזר בתכשירים למיצוק ומתיחת העור.

באיזו תדירות

8. התדירות תלויה במצב העור. באופן כללי, עד גיל 35 כשהעור עוד בריא וצעיר, כדאי להגיע למכון פעם ב-3 חודשים.

9. לכלות, ובמיוחד אלו הזקוקות לטיפולים אינטנסיביים יותר, מומלץ להגיע פעם בחודש.

 

שיעורי בית

10. חשוב לשמור על היגיינת העור יום-יום. תתפלאו, זה לא דורש הרבה.

11. בבוקר נשטוף פנים עם מים וסבון ובלילה נסיר את האיפור ונשטוף שוב. החשיבות של שטיפת הפנים בבוקר היא הסרת הלכלוך והרעלים שהופרשו במהלך הלילה.

12. ביום נגן על הפנים מפני פגעים, כמו פיח, אבק, קרינת שמש וגורמים נוספים שמזיקים לעור.

סרום עם חומצה היאלורונית יסייע לשקם את משק המים בעור, ימנע נידוף נוזלים וישפר את חילוף החומרים בתאים. מעליו נניח קרם פנים שמכיל מסנני קרינה, ויטמינים ומינרלים שנועדו להילחם בנזקים של הרדיקלים החופשיים.

13. בלילה ניאבק בנזקים שנוצרו ונעודד בנייה מחודשת של העור.

הקפדה על קרם פנים לילי שמכיל חומרים פעילים כמו חומצות, רטינול או פפטידים, תעזור לתקן מגוון רחב של פגיעות שנוצרו בעור במהלך היום, כתוצאה מפעילות הרדיקלים.

14. כדי להשלים את טיפול המיני-מכון בבית, יש לעשות פילינג ומסיכה אחת לשבוע.

פילינג נועד להסיר את התאים המתים ולעודד בנייה מחודשת של העור. אחריו, נניח מסיכה למשך 10-20 דקות, בכדי להרוות את העור בויטמינים, מינרלים ופפטידים חיוניים.

מסיכה צריכה להירכש בהתאמה אישית. עור שומני זקוק לכיווץ הנקבוביות, יבש זקוק להזנה ובעיות פיגמנטציה דורשות חומרים מבהירים.

15. אם אתן באמת רוצות לשמור על מראה הפנים חיוני ורענן ולתת בוסט לתפקוד הכללי של העור, דבקו בהנחיות. הזוהר החלקלק עוד יבוא.

 

תגיות:
#הכנות לחתונה #איפור
לתאום פגישה התקשרו 050-5678178 | או השאירו פרטים

    מארגנים חתונה? חייגו 0505678178

     

    איזיווד

    הזוגות של איזיווד חוסכים זמן, כסף ונהנים כל הדרך לחתונה. רוצים לדעת איך? צרו איתנו קשר ובואו לפגישה ללא עלות או התחייבות.

      מארגנים חתונה? חייגו 0505678178

       

      איזיווד

      הזוגות של איזיווד חוסכים זמן, כסף ונהנים כל הדרך לחתונה. רוצים לדעת איך? צרו איתנו קשר ובואו לפגישה ללא עלות או התחייבות.