logo favorites 0
דברו איתנו
רקע כותרת הבלוג
המקומות השווים לחתונת חורף יער עין חמד

המקומות השווים לחתונת חורף

share-icon wp-icon wp-icon share-icon

החורף כבר עוד רגע כאן, האוויר מתקרר אבל האווירה דווקא מתחממת. כמה שאנחנו אוהבים חתונות קיץ בחוץ, נגלה לכם סוד- חתונות חורף הן הפייבוריט שלנו. למה? משהו בתאורה הרכה, האווירה הקסומה והריח הממכר של גשם שירד, פשוט הופכים כל חתונה למה שהיא צריכה להיות באמת – רומנטית בטירוף.

עשינו לכם חשק? תוכלו לתכנן חתונה לחורף הקרוב. כן קראתם נכון, חורף 2022 הוא הזמן שלכם להתחתן! לא חסרים מקומות להתחתן בהם בחורף, אבל לנו יש 5 מנצחים. מדובר במקומות איכותיים באמת, כאלה שמותאמים לכל מזג אוויר ושהחוויה שבהם משאירה טעם של עוד. קבלו אותם:

חלום בחווה

מיקום: חדרה

בקיץ גן אירועים שופע צמחיה, ובחורף? אותו הגן! עם סגירת החורף של חלום בחווה תוכלו לחגוג את החתונה שלכם בכל מזג אוויר ובכל מצב. בחלום בחווה לא הסתפקו בסגירה, אלא דאגו לגג מודולרי מעל הגן. תכננתם חתונה ביום חורפי אבל השמש החליטה להפציע? מעולה, הגג יפתח ותוכלו להנות עם האורחים שלכם ממזג האוויר החמים ומכל הטוב שיכול להיות בחתונה תחת כיפת השמיים. כשהטיפות הראשונות יתחילו לטפטף, הצוות של חלום בחווה יסגור את הגג, ימשיך להגיש אוכל מעולה וידאג שהחתונה תהיה לא פחות ממושלמת.

רוצים בונוס? קפצו לבריכה המחוממת או טבלו בג'קוזי המפנק שבמקום. כי יש חתונות שפשוט לא שוכחים – לפרטים

חלום בחווה - מסיבה אמתית בכל עונה

חלום בחווה – מסיבה אמתית בכל עונה

בריכה - חלום בחווה

על הבריכה המחממת שמעתם?

 

עדן על המים

מיקום: קיבוץ ניר אליהו, אזור השרון

מה יפה כמו גן אירועים ירוק שבמרכזו אגם יפייפה? גן אירועים כזה שנשקף מבעד לחלון מנוקד בטיפות גשם. בעדן על המים תוכלו להנות מהגן תוך כדי שאתם חוגגים את החתונה שלכם באולם רחב ידיים, מעוצב בקפידה ומואר באווירה מדויקת.

בעדן על המים תוכלו לבחור היכן למקם את החופה ואיך לסדר את החלל ככה שיתאים למספר האורחים שלכם. הצוות המיומן המקום ידאג שלא יחסר לכם ולאורחים שלכם דבר ושהחתונה שלכם תהיה הרבה מעבר לציפיות.

כל היופי של עדן על המים נמצא ממש במרחק נגיעה – גם כביש 4 וגם כביש 6 יובילו אתכם בקלות למקום. רוצים לראות עוד? בטח שרוצים 🙂

עדן על המים

עדן על המים

 

עדן על המים

עיצוב חמים ורומנטי

 

עדן על המים

עדן על המים

 

עדן על המים

אולם חמים שמשקיף על הגן והבריכות

 

לארה

מיקום: צומת כנות, גדרה

החתונות הלארה חמות לאורך כל השנה. האנגר גדול עם תקרה גבוהה, מערכות סאונד מתקדמות, תאורה שלא מביישת מועדון – כל אלה מרימים מביאים את החתונה שלכם לשורה אחת עם טובי המועדונים. גם בלארה יש חצר גן מדהימה שתוכלו ליהנות ממנה.

יחד עם עיצוב אורבני בטאצ' תעשייתי ומטבח שף חלומי, הלארה מספקת חוויה שלא תרצו שתגמר. עם אנרגיות כאלה אין ספק שמצפה לכם חורף חם. לפרטים על חתונה בלארה בכל עונה לחצו כאן.

לארה

תקרה גבוהה, עיצוב אורבני

לארה

קולינריה מנצחת בלארה

תוכלו ליהנות מהחצר המרוצפת של הלארה ביום חורף שמשי

תוכלו ליהנות מהחצר המרוצפת של הלארה ביום חורף שמשי

 

גרייס

מיקום: ראשל"צ

השילוב של חלל אורבני וגן אירופאי קלאסי הוא שילוב נכון בכל עונה, וזה בדיוק מה שתמצאו בגרייס. לצד גן יפיפה ופינות חמד תמצאו חלל אורבני עם שיק ניו יורקי שפשוט אי אפשר להישאר אליו אדישים. העיצוב העדכני, הצבעים הנכונים וההרגשה הבולטת שהשקיעו בכל פרט ופרט – כל אלה הופכים את הגרייס לאחד המקומות הנעימים והמזמינים להתחתן בהם.

תוסיפו לזה קולינריה מדויקת, כזאת שמכל מנה תרצו תוספת וצוות מנצח – וקיבלתם חוויית אירוח מדהימה שמתאימה לאורחים שלכם באשר הם. מוזמנים לקבוע פגישה, הגרייס לשירותכם כל השנה.

גרייס

אווירה חמימה

גרייס

גרייס – מקום נכון לכל עונה

גרייס

חופה בגרייס

גרייס

קסם באוויר

גרייס

גם אורבני וגם רומנטי

 

עין חמד

מיקום: הרי ירושלים

בדרך לירושלים, בסמיכות לכביש 1 תמצאו את יער עין חמד, גן אירועים בטבע. בלב חורשת הטבע, בין עצי חורש, עצים ומעיינות, הוקם המתחם הגדול והמרשים והוא מנוהל בחום ובאהבה רבה. כל זוג שיגיע לפגישה יתרשם מיד לא רק מהיופי עוצר הנשימה של המקום אלא גם מהיחס המשפחתי והאישי ומהנכונות לערוך חתונה מפנקת במיוחד.

המטבח במקום מתמחה במגוון תפריטים כשרים, כולל תפריט צמחוני וטבעוני – כאלה שמותאמים להעדפותיכם האישיות.

איך כל הטבע הזה אפשרי בחורף, אתם בוודאי שואלים… אז המתחם מתעטף לו בקירות זכוכית שמאפשרים לכם להרגיש את הטבע ולהיות מוגנים מפניו בו זמנית.

אתם בפנים? לחצו לפרטים נוספים.

יער עין חמד

חתונה בטבע, גם בחורף

יער עין חמד

יער עין חמד | צילום: ארז ואייל

יער עין חמד

כמה קסם במקום אחד… | צילום: שני צדקיהו

יער עין חמד - חופה

 

אחרי שהשתכנעתם שהחורף הוא הזמן האידיאלי לחתונה, כל מה שנשאר לכם זה להתחיל לתכנן אותה. נשמח לספר לכם עוד על ארגון חתונה בכלל ובחורף בפרט. כל מה שצריך לעשות זה למלא את הפרטים ונחזור בהקדם.

צריכים עוד סיבות להתחתן בחורף? הנה כמה ממש טובות.

תגיות:
#אולמות אירועים #מקום לחתונה #גרייס #יער עין חמד #חלום בחווה #ארגון חתונה #עדן על המים #חתונת חורף #לארה
לתאום פגישה התקשרו 050-5678178 | או השאירו פרטים